


System ITCube jest oprogramowaniem klasy CRM służącym do zarządzania relacjami z klientami,
przeznaczonym dla małych i średnich przedsiębiorstw
(3-100 stanowisk roboczych). Producentem tego
oprogramowania jest krakowska firma o tej samej nazwie, działająca na rynku od ponad 12 lat.
W tym czasie ITCube CRM został wdrożony w prawie 700 przedsiębiorstwach.
Podstawową funkcjonalnością tego systemu jest gromadzenie, porządkowanie
i przetwarzanie wszelkich
informacji zawiązanych z klientem – od pierwszych rozmów handlowych, poprzez oferty, zamówienie, aż do
sprzedaży. Ale nie na tym koniec, bo opieka posprzedażowa może być realizowana przy pomocy modułu Serwis.
Każdy z tych etapów może mieć swoje odzwierciedlenie w module Projekty, gdzie do etapów przypięte zostają
odpowiednie dokumenty, notatki, maile i faksy.
Główne kartoteki i funkcjonalności systemu ITCube CRM to:
- kartoteka klientów i kontaktów
- kartoteka towarów i usług
- handel – oferty, zamówienia, sprzedaż
- serwis i wypożyczenia maszyn
- projekty i procedury ISO
- uporządkowana baza dokumentów z systemem praw dostępu i obiegu dokumentów
- kalendarze i zadania do realizacji
- wewnątrzfirmowy intranet i tablica ogłoszeń
- mail i mailing, korespondencja grupowa
- kampanie marketingowe
- dostęp do systemu ITCube przez przeglądarkę internetową, również z urządzenia PDA lub telefonu komórkowego
- integracja z systemami Comarch ERP Optima i CDN XL, WF-MAG, Subiekt GT
oraz Symfonia Premium i Forte.
Firma TECH-INFO świadczy usługi w zakresie sprzedaży i wdrażania ITCube CRM. Przed podjęciem decyzji o
zakupie, klient ma możliwość zapoznania się
z programem podczas bezpłatnej prezentacji programu.
